Kubki promocyjne jako znaczące nośniki marketingu

Reklama

avatarAutor:

Promo Group proponuje kubki reklamowe jako znaczące akcesoria marketingowe. Ceramika reklamowa, obejmuje też filiżanki, szklanki, kufle, talerze, miski, czy komplety zrobione z ceramiki. Wykorzystywana jest w marketingu bardzo często. Osoby, które tego typu przedmioty wręczają uchodzą za wyjątkowo miłe, a wśród kontrahentów, którzy otrzymają takie upominki pojawi się doskonałe mniemanie o danej firmie. Dlatego dobrze będzie w ten sposób promowania jak kubki reklamowe inwestować. Kubek jest doskonałym materiałem reklamy, wykorzystywanym od wielu lat, z uwagi na to, że towarzyszy wielu osobom każdego dnia.

Zawsze jest w zasięgu dłoni, a jego używanie kojarzy się z przyjemnym odstresowaniem w pracy podczas spożywania ulubionej kawy albo herbaty. Promo Group oferuje zleceniodawcom również filiżanki reklamowe, kojarzące się z większym prestiżem. Ekskluzywne akcesoria warto w takim razie wręczyć partnerom biznesowym VIP. Jeśli zaś ktokolwiek planuje zapaść w pamięć własnym kontrahentom to może przekonać się na foto kubki z nadrukiem sublimacyjnym. W takim przypadku można zdecydować się na wyjątkowo zindywidualizowane zamówienie, umieszczenie fotografii lub dowolnego projektu w pełnym kolorze. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest też zamawianie dla partnerów biznesowych kubków szronionych, prezentujących się tak jakby były to kubki zamrażane.

Z kolei, kufle reklamowe można wręczać pracownikom firmy na wyjazdach integracyjnych. Komplety ceramiki promocyjnej to koncepcja w największym stopniu wyrafinowana. W ich skład wchodzą: filiżanki, dzbanki, czajniki, mleczniki oraz cukiernice. Taki upominek promocyjny idealnie sprawdza się na konferencjach z istotnymi partnerami biznesowymi albo w ramach podziękowań. Firma Promo Group jest otwarta na nowe trendy, a także dynamicznie dopasowuje katalog gadżetów reklamowych do zmieniających się uwarunkowań branżowych a także wymagań zleceniodawców. W efekcie, współpracując z nią można stworzyć oryginalny profil własnej firmy, korzystnie postrzegany przez stałych, jak i przyszłych kontrahentów.

Dodaj komentarz